Woho när min blogg fyller 1 månad ska jag ha partaj för alla mina läsare

Skrivet 2011-09-20 Klockan 13:19:58

Hej jag sitter i skolan nu, mätt och belåten, väntar på att historian ska börja. Vi har varit nere på stan idag med våra projektgrupper. Jag träffade jonnis. Mycket trevligt! Nu går det åt helvete för mig på wf. Fan alltså. Igår jade jag flyt men nej det vara inte länge. Chill att vi börjar om tre minuter och har då två timmar med en lärarkandidat att se fram emot. Dessutom så är vi i c128 och gillar verkligen inte den salen. Jahapp ändrade planer. Hanna o sara sa precis att vi började 13.55 chill. Då kan jag softa en timme till typ och lektionen är BARA en timme och 2o minuter hihehahohu! Pallar inte skriva mer nu. På återseende, puss mjaao


Kommentarer
Postat av: Fridolina

Skrivet 2011-09-21 Klockan 17:38:56
Jaha, vad blir det för någe tro?? =)



Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!