Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?

Skrivet 2011-09-21 Klockan 10:25:02

Hejsan jag har precis slutat dagens första lektion, matte. Nu sitter jag och väntar på klassrådet som är en kort lektion. Efter klassrådet har vi lunch, eget arbete, svenska och idrott. Idrotten är en lektion på fyra timmar och tio minuter vilket innebär att jag slutat tjugo i SEX idag. Galet! Den här dagen hade varit sjukt chill om vi inte haft den långa lektionen på slutet, heheh... Det är väldigt kurligt i skolan, typ torr och rå luft. Men nu ska jag bege mig till c146 och ha klassisrådis. Jag kanske skriver igen på eget arbete (hål). Puss mjaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!