Gillar läget pallar inte skriva datum som överskrift

Skrivet 2011-09-18 Klockan 22:15:41

Hej hej bloggen. Det här blir min första bloggning från mobilen. Just nu sitter jag i soffan jätte trött och jätte glad i hjärtar. Den här helgen har faktiskt varit underbart bra. Sammanfattar den lite kort och lägger upp lite bilder senare. FREDAG - åkte hem från uppsala med julia, kom hem ochnåt med familjen och oskars familj. Sen ringde våra älskade färnbohomiesar och ville att jag skulle komma ut. Julia kom hit och vi chillade lite med WF i soffan innan vi gick ut till killarna. Det var jätte mysigt med lägereld och hela paketet där. Jag tyckte iallafall aty det var mysigt men jätte mörkt och läskigt när jag gick hem själv mitt på natten.. LÖRDAG - steg upp jätte tidigt för att åka till avesta, va jätte trött och det var is på bilen. Fattar ni, is!?!? När jag kom till avesta vart jag jätte glad, så himla kul att träffa laget igen. Vk lirade 1-1 mot serietvåorna så det va helt okej. Efter matchen åt vi mat med laget och drog direkt vidare till borlänge för nästa match. Efter match två åkte vi till sofie för lagfest. Jätte roligt!! Fan i helvete va kul! Puss på mitt lag <3 Sen va jag glad och glad och glad och sen hade vi mer kul och kul osv osv. Vi vinglade hem till sofie på natten och jag somnade snabbt med ett leende på läpparna. Sixten vöckte iss jätte tidigt imirse skit jobbigt. Orkar inte skriva mer nu haha Puss mjaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!