- 8 september - chilldill med mediekommunikaton

Skrivet 2011-09-08 Klockan 09:15:53

Hej hej bloggen. Jag vill blogga men känner inget sug. Tappar et ganska snabbt men jaja. Nubsitter jag iallafall i skolan och har en liten rast innan vi ska dra igång. Jag åkte ju hem igår och hit imorse igen. Somnade på tåget och hon som satt bredvid också. Så när jag skulle av puttade jag lite på henne och sa ursäkta men hon vakna inte. Hon hade en sån där kuddring runt halsen och musik i öronen, helt borta. Jag försökta putta lite hårdare men hon vakna ändå inte. Det kändes verkligen som i en film. Alla satt och kollade hur jag skulle lösa situationen. Jätte pinsamt! Jag var ju tvungen att komma av tåget menndet gick inte att kliva över henne heller för jag hade min stora converseväska som var jätte tung och hon hade ben. Men jag beslöt mig ändå för att hoppa över henne. Haha alla kollade och jag slängde min väska över henne till mittgången. Sen hoppade jag över henne och hon vaknade med typ ögona i kors. Totalt flippad, helt vorta. Hon ba " öh ah oh vart e jag? Oj typ ehm förlåt!" jag svarade ursäkta och sprang av tåget innan dt var försent. Haha r000lig situation. Puss mjaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!