- 8 september - BABY, SNART ÄR DET FREDAG

Skrivet 2011-09-08 Klockan 22:52:40

hejhej nu sitter jag i sängen och varvar ner lite. kvällen har varit chill och mysig. vi har så mysigt här hemma. hihi hemma. hemma. hemma. kommer vara svårt att kalla det hemma men det kommer väl med tiden. kajsa ligger och kollar på en film och julia tror jag är inne på sitt rum och gör lite bus... jag tror jag har hittat charmen med skype igen. det är lite kul men fattar inte riktigt hur man gör med allt för det är ganska komplicerat. är inte van liksom. imorgon är det skola till halv fem. hata nya schemat!!!! men skönt med lite sovmorgon iallafall. sen hemhem. hoppas man får något att göra. annars blir jag ledsen.
mitt feta örhänge
wohoho. vad hände med min haka liksom?
tjomän, va hände med mig hår?
puss mjaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!