- 7 september - sent inlägg, direkt från utkastet

Skrivet 2011-09-07 Klockan 16:59:16

Jag sitter just nu på tågstationen och väntar på nästa tåg hem till landet. Det är helt stört vad sugen jag blir att bara hoppa på ett tåg och se vart det tar mig. Helt galet. Vill vara med om äventyr. Saknar mina sommaräventyr. Vill åka tillbaka till göteborg, där jag var i somras med julia. Jag vill se sverige från ett tågfönster. Visserligen var hemresan en pina men ändå hur underbart som helst! Jag vill kunna chilla på ett hotellrum eller ta 80bussen mot ericsterminalen bara för att.. Liksom för att se vart kvällen tar oss. Ah det va ett äventyr jag bär med mig. Skönt att få dagdrömma lite ibland.  Jag sitter för tillfället i det lilla varma väntrummet på stationen som sagt. Det sitter ett par andra här också, alla totalt fokuserade i sitt. Ingen pratar, två fipplar med telefonerna, två läser tidningen, en stirrar rakt in i väggen och de andra lyssnar på musik med hörlurar i öronen och helt vilsna i blickarna. Och jahapp nu lämnar alla mig. Kulkul, alla ska mot tierp. Populärt ställe. Jag tycker att det är skönt att bara sitta och vänta. Det går ingen nöd på mig nu. Jag har ingen tid att passa eller så. Jag kan slappna av riktigt. Nog om detta! Puss mjaao 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!