- 6 september - släpp aldrig in dom här

Skrivet 2011-09-06 Klockan 13:17:35

Jahapp inställd svenska. Kul! Ska man kanske dra iväg ett sms till någon gamalgoding? Ja vi får väl se hur jag gör. Om jag hade vetat om denna inställninh av lektionen hade man kunnat tagit med sig plånboken och glidit för lite shopping. Nääerå. Jag har väl inget vettigt att skiriva nu men har inget vettigt att göra istället för att skriva heller. Mitt och kajsas lås till skåpet har gått sönder så vi måste be vaktmästaren klippa upp det. Kulkulkul! Tur att han är här idag annras hade det varit kaos. Jag har väldigt ont i huvudet, vet inte varför. Men det går nog över hoppas jag! Men nu tappade jag lusten för att skriva mer. Återkommer när jag ör hemma istället eller senasre om jag kommer på något att skirva. Puss mjaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!