- 5 september - hiho

Skrivet 2011-09-06 Klockan 00:21:24

hej igen.  nu ska jag göra mitt sista inlägg för idag. det blir kort för jag tycker verkligen jätte synd om kajsa som försöker sova.. kvällen har iallafall varit jätte bra och jag har jätte underbara vännen. jätte liksom. idag har jag hunnit med massa. jag har cyklat, sprungit, ätit jätte god svampsallad, hängt med solvei, fikat på café, cyklat igen, ätit donken, tagit massa bilder, köpt ett linne, sett fares, vinkat, installerat sims, levlat på tie zoo, haft historia och massa annat. bra va? nej nu ska jag sluta skriva för det låter så himla mycket...
mode bild från stockholm. haha ful mjaao
sommar bild på mig och nissepisse
saknar bara ben och klännig hiih
cowgirl. hot tjej
jag posar som en gud.
nej nu tycker jag verkligen jätte synd om kajsa. förlåt mig! puss mjaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!