- 2 september - ny månad nya möjligheter

Skrivet 2011-09-02 Klockan 10:08:48

tjo män! nu sitter jag i klassrum c159? jag har medieproduktion tror jag. jag har inte bloggat nu på ett tag för mitt liv har varit lite ur balans. men mamma och pappa har stött upp mig så nu hoppas jag på vändning. idag efter skolan ska jag åka med kurt till sala och där kommer mamma vänta på mig så åker i direkt till avesta. match halv sex och det kommer bli sjukt stressigt. men vafan! saknar fotbollen och ser fram emot matchen sjukt mycket.
här är en bild från exakt fem minuter sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!