- 14 september - blixtsnabb

Skrivet 2011-09-15 Klockan 09:44:29

Hellohey what's your namn? I need to know.. Ajaa palla. Just nu har vi en "föreläsning" om medieproduktion. Max och läraren håller på med ettvrollspel. Fett me humor!! Hahahahahaha... Garvar läppen av mig! jag solkattade nyss en liten nissepisse som sitter där framme, han gav mig fetaste blicken.. Skön kille mjaao. Och nu uttog läraren mig som frivillig till nästa rollspel, vettikatten om jag kan kalla det frivillig när han utser mig. Nu är det max tur igen. Hihih. Så jävla humor, klockren underhållning. Nog om det. Igår aggerade jag frisör igen. Det var julia som blir offer denna gång. Eller kanske inte offer, hon ville ju så väldigt gärna. Jag kanske borde blivit frisör istället hehe. Hon blev iallafall sjukt jävla snygg. Helt stört! Borde gjort det fult så jag slipper gå och känna mig ful, haha.. Ikväll ska vi ut på lite äventyr. Vi får väl se om kajsa kommer tillbaka, det är sjukt tomt utan henne på rummet så hoppas hon frisknar till :) igår tränade jag med ett lag här i uppsala, de var sjukt duktiga. Dog typ sexton gånger plus tre. Fan i helvete va duktiga. Tyvärr kan jag ibte träna med dom idag för jag har inga mer träningskläder här. Synd synd! Men det är i allafall ett damlag som kvalar till doiv1. Ja ni hör ju! Där stod dom typ trettio styckeb i röda kläder och ledare med landslagsmeriter och sen kom jag.. blåa avesta aikkläder och tjugo centimeter kortare.. Hehe. Men nu orkar jag inte skriva mer för allt försvinner hela tiden så lite bra att avrunda innan jag lackar ur totalt. Pannkakor idag, puss mjaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!