- 13 september - jag har panikkkkkk

Skrivet 2011-09-13 Klockan 09:09:41

Hejsan just nu sitter jag i c124 och har spanska. Det är ganska chill, vi håller på och går i genom verber llevar.. Efter spanskan ska vi ha projektgenomgång i aulan. Ska bli spännande och se vad som händer där. Igår gjorde jag många busiga saker. Hihi jag och julia gjorde en superhemlig sak som absolut ingen får veta, sen gjorde jag en busig sak med mathilda. Fast det var inte ens min idé haha. Tur att det vart fett hett iallafall. Jag vet nu tänker ni ba "ahmen okeeeej?". Jaja känn så då för det är superhemligt så tänker inte berätta. Jag och julia va ute och sprang igår, fyfisan vs julia låg i. Jag är otroligt stolt över henne. Idag ska jag prioritera att övertala mamma att boka biljetter, wohoo. På återseende bloggen. Puss mjaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!