-13 september - i like the way you're

Skrivet 2011-09-13 Klockan 09:47:07

Hittade ett sånt här nissepisse test eller vad man ska kalla det för. Haha enjoy Dagens humör: jag är inte glad och inte ledsen Dagens mående: jag är inte död men näst intill, sjukt trött Dagens borde: träna Dagens frisyr: bakåt slickat och fäst i en svans Dagens smink: lite mascara Dagens klädsel: fina svarta skor, strumpbyxor och en oversize tröja Dagens planer: gå i skolan, åka hem, busa, träna, chilla, SOVA!! Dagens materiella vill ha: fint hår Dagens fundering: vad ska jag börja spela med för lag i uppsala? och vad ska jag göra i helgen... Dagens beroende: knäcka nacken stup i kvarten Dagens tråkigaste: historia redovisning Dagens längtan: till helgen! Dagens superlängtan: lov! Dagens tidning: sofis mode


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!