- 13 september - bajen, bärs och rakade brudar

Skrivet 2011-09-13 Klockan 00:30:27

hejhej vet inte om man ska kalla det här ett tidigt inlägg eller ett sent.. jag ligger iallafall och kollar runt på lite olika matcher. ska försöka få mamma att boka biljetter. kommer bli fett kul! längtar redan fast jag inte ens bokat osv. haha. jag är inte ens trött nu men kommer vara imorgon bitti, lyckad brud liksom. jag hoppas att mitt älskade bajen får hålla sig kvar i superettan för annars blire värdelöst liksom. aja nog om det, det är ändå bara jag som tycker det är intressant. NI ANAR INTE HUR MYCKET JAG SAKNAR FOTBOLLEN!!!!!!!!! fan alltså..
jag i bilen på väg till gustafs för talangträning. bajen är med mig <3
robin wikman <3
puss mjaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!