- 1 september- i väntan...

Skrivet 2011-09-02 Klockan 15:01:51

hej nu sitter jag i lägenheten och väntar på min skjuts till sala. jag har varit en sväng till gränby centrum för att uträtta några ärenden men tyvärr vart inget uträttat. jag är jätte nervös inför matchen ikväll. det är mot fors så det är råderby. hoppas pappa kommer och kollar. och hoppas vi vinner. och hoppas att jag får en bra kväll. ska göra något ikväll men har dock inga spikade planer så blir väl att vara hemma med familjen som alltid annars.. nejdå det är jätte mysigt det med. jag ska inte vara långvarig. ska lägga upp lite slumpade bilder från gamla bettan nu. puss mjaao

vart bara en


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!