- 29 augusti- rubrik måste fyllas i

Skrivet 2011-08-29 Klockan 23:49:33

jo juste glömde skriva lite saker i tidigare inlägg. eller jag vill bara blogga. haha. jag har ingen aning om vad jag ska skriva om men jag skriver ändå. låter liksom fingrarna glida över tangentbordet. just nu ligger jag med min älskade gamla dator, hon heter bettan och har stått mig välidigt nära i flera år. men den senaste tiden har hon varit i min pappas händer. hon har nästan bara fått öppna sidor om fotbollsresultat men nu är hon tillbaka i mina händer ett tag (min dator gick sönder i helgen, MÅSTE laga den). bettan är väldigt seg men hon är underbar ändå. jag tänkte faktiskt blogga idag från skolan men det gick inte. måste kolla om det var en engångföretelse eller inte. får kolla upp det imorgon. eftersom att jag har sjukt långa håltimmar så kan jag blogga som fan. bättre det än att sitta och spela ett värdelöst spel liksom. i slutet av det här inlägget tänker jag slänga in några mobilbilder.. om bettan orkar dvs. jag ska ta några slumpbilder. spännande!!
älskardej

natttåg med tre t'n?

godmorgon världen!



biltvätt 20:-



kisspaus, karnevalen -09?

pal -11

det är muntert!

förfix hus k-stina

grillkväll

cityfestivalen -10?

glada på fotbollsmatch

kräftskiva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!