- 29 augusti- knäckebrödsmacka och älskade dator

Skrivet 2011-08-29 Klockan 23:00:38

Hej just för tillfället sitter jag bredvid julia och mittemot kajsa. vi sitter alla med en varsin dator i knäet och en varsin grön prick på facebook. vi sitter även och snackar om lite skit. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva i den här skit bloggen men typ vad jag gör osv, kanske? i helgen hade jag iallafall "fest". vi var runt 20-30talet hemma hos mig och åt lite mat och drack lite vitt och bärs. det relaterade till en trevlig kombination av både människor och glädje. jag hade iallafall kul och det hoppas jag mina gäster också hade. dagen efter fick jag dock städa en hel del men det varee värt. sen i söndags så hängde jag med marcus. eller först vad jag med mamma in till the big town sala. vi gick på sala mässan fast hann knappt ur bilen innan jag tjatade att vi skulle åka hem. väl inne på mässan va det massa modevisningar och zumpapass på scenen. jag och mamma hade skit kul, vi kollade på tanterna som trodde de var trettio och hade kropp som trettonn. sen fika vi också. gottigott! mamma <3<3 oj vad klockan rinner iväg. kajsa vill sova och hon vill nog att julle ska dra här ifrån också. jag kände för ett ögonblick att det skulle sitta fel med en fet sovmorgon imorgon fast det förblir nog en dröm! ska man typ langa upp bilder på den här bloggen eller vadå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!