- 31 augusti - tidig gryning och fuktigt gräs

Skrivet 2011-08-31 Klockan 06:14:36

Godmorgon vänner! Jagbsitter just nu vid köksbordet på landet, klockan är strax över sex (kan man verkligen säga sådär?). Iallafall bussen görmom trettio minuter och jag har lovat mamma att inte komma försent eller missa den så lika bra att hålla det. Jag är taggad idag och inte så jätte trött. Det känns på något sätt jätte bra! Och framför allt har jag tagit ett stort steg o ett stort beslut nyss. Jag skippade sockret på flingorna och det känns lovely! Kanske inte så jävla gott men okej ändå. Jag hade en rysligbångest över vad jag skulle klä på mig nyss. Jag vill vara fin ochså men pallar fan inte. Det är sååå jobbigt, hehe... Idag var det första morgonen någonsin jag och pappa gick upp samtidigt. Det känns lite konstigt och ovanligt. Aja what eveeer. Ska äta klart och fixa nu. puss mjaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!