- 30 augsuti- it's a hard day

Skrivet 2011-08-30 Klockan 07:45:02

hejhej redan när jag vaknade, som jag gjorde för cirka femtion minuter sen, märkte jag att det kommmer vara en sämst dag. haha. bra inställning men va fan. jag sitter iallafall och äter frukost just nu, det är gott och jag är hungrig. jag vet inte vad jag ska ha på mig. men what eveeer. cool tjej liksom! kajsa har skolfoto idag och springer runt och fixar sig skitfin! lockigt löshår, långklänning, smycken och heela köret. jag tror hon kommer bli fett het. jag hade skolfoto igår, jag såg hemsk ut men what eveeer. ingen känner mig, ingen bryr sig, ingen behöver se det osv osv. nu är iallafall frukosten slut och jag vill ha mer men pallar inte gå och hämta mer plus att jag är mätt så det spelar behövs inte ens. haha det första jag ser när jag loggar in på facebook är detta
"Du är så underbar Sanna!♥
Sanna säger att hon ska ringa om tjugo minuter,ja ba okej?
tjugo minuter senare knackar det på dörren, bror öppnar, Sen ser jag Sannas huvud i trappuppgången, blir en smula förvånad och får denhär minen O.O
Hon har tagit med sig ett fat som det står jag älskar dig på, på fatet ligger d en kokosboll formad som ett hjärta(A)
Hon åkte ända hem till mig bara för att säga jag älskar dig och ge mig en chokladboll, du är bara så underbart söt å gullig Sanna! Love you!!!♥"
haha åh va kul att alla andra är lyckliga. jag blir tårögd. FAST NE! eller jo det är väl kul. jaja dags att byta samtalsämne. jag undrar verkligen varför det inte går att blogga från iPaden. jag blir så himla irriterad när det inte funkar. men ska som sagt prova idag igen. hihihi. nu ska jag börja avrunda mitt mycket intressanta morgoninlägg. puss mjaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!