- 30 augusti -

Skrivet 2011-08-30 Klockan 12:03:47

Det känns säkert att läsa "vi har en potinell seiremördare" på skoltoaletten. Hm. Hur ska man tolka det liksom? Nu har jag precis ätit och det var jätte gott iallafall salladen! Idag fick jag låna julias skor, de är dom absolut finaste skorna jag någonsin bärt. Eller ja dom är skitfina iallafall,. Typiskt att hon har köpa dom före mig. Det är ett par svarta låga converse! Tack juppe du gjorde min dag. Nu lilsom glider jag runt i korridorerna och alla ba kollar på mig eller mest på mina skor. Haha näe då! Nu ska vi snart ha övergripand..någonting...någonting. Det ska bli sjukt kul eller inte. Not om detta. Idag efter skolan vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag kanske ska åka hem men har dock inte hört något från mamma så vi får se. Om jag inte ska åka hem måste jag handla och kolla runt lite. Ska nog försöka dra mig ner mot stan den här gången, har hittat en spännande butik längs vaksalagatan. Vi får se om den är spännande ellerinte. Mat SKA iallafall handlar, inga undanflykter. Om det är nog massa grammatiska fel i det här inlägget. Jag ärmju inte riktigt van att skiva på ipaden. Skit samma! Höörsdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!